You are currently viewing יתרונות וחסרונות של מנועי שערים חשמליים תת קרקעיים

יתרונות וחסרונות של מנועי שערים חשמליים תת קרקעיים

במאמר זה אנו נתמקד ביתרונות ובחסרונות של התקנת ערכות שער חשמלי תת קרקעי שיעזרו לכם לקבוע אם זה סוג האוטומציה של השערים שהולכים להיות הטובים ביותר עבורכם.

 

יתרונות

כמעט בלתי נראה

זו אחת הסיבות העיקריות שהופכות את אוטומציה של שערים תת קרקעיים לפופולארית מאוד. מכיוון שהמנועים קבורים מתחת לאדמה, סגורים בקופסאות; כל מה שנראה לעין הוא המכסה העמיד בפני חלודה. זה יתרון במיוחד אם אתה לא רוצה לקלקל את האסתטיקה של השערים שלך על ידי הצמדת זרועות על החלק האחורי של השערים שלך.

 

שֶׁקֶט

אף על פי שאין ערכות שער אוטומטיות רועשות במיוחד, מפעילי המחתרת הם בין השקטים מכל סוגי הפותחים. זה משהו שתרצה לזכור אם אתה גר ברחוב מגורים, במיוחד אם אתה צפוי להפעיל את השערים החשמליים שלך בשעות הלילה.

 

יכול להזיז את כל סוגי השערים

מנועי שערים תת קרקעיים נמצאים בדרך כלל בשערי ברזל מעוצבים, אך ניתן להשתמש בהם גם בשערים סגורים במידת הצורך. על מנת להזיז שער סגור למטוס תצטרך אחד המנועים התת קרקעיים בעלי המפרט הגבוה יותר כגון BFT SUB R או Beninca DU.350.

 

קל לשחרור ידני

לכל מנועי השער החשמלי יש מנגנון לשחרור במקרה של הפסקת חשמל כך שלא תילכד בחניה שלך. למנועים התת קרקעיים יש מנוף מתחת לשער שמתחבר למנוע. מפתח גדול (כמו מפתח אלן) הוא כל מה שנדרש כדי לנתק את המנוף הזה מהמנוע, ואז הוא נלחץ בחזרה בקלות למקומו עם החזרת הכוח.

 

חסרונות

יכול לדרוש הרבה ניקוז נוסף

בגלל היותם בקופסאות מתחת לאדמה, ברור שיש להם פוטנציאל למלא מים. כסטנדרט, יתווסף השריה כדי לספק ניקוז הרחק מהקופסאות. המנועים מדורגים לפעול מתחת למים, אך אף פעם לא טוב להם להיות שקועים לחלוטין לצמיתות.

 

לא אידיאלי בתחתית מדרון

אם השערים שלך נמצאים בתחתית גבעה או מדרון, זה יכול לספק אתגר ניקוז נוסף שייתכן שלא ניתן להילחם בו רק בעזרת השריה רגילה. יתכן מאוד שתגלה שאתה צריך לשים תעלת ניקוז על פני שביל הגישה שלך בכדי לעצור מפל מים שמגיע מלכתחילה לתיבות המנוע התת-קרקעיות שלך.

 

קשה להתאמה רטרו ודורש ריתוך

אם השערים שלך כבר מותקנים ואתה רוצה להתאים למנועי שערים חשמליים, זה הרבה יותר קשה להתקין פותחי שערים תת קרקעיים מאשר להתקין זרועות. תהליך ההתקנה מחייב הסרת שערים ואז ריתוך של 'נעליים' לחלק התחתון של השער כדי להתחבר למנגנון ההנעה של פתח השער התת קרקעי. זה דבר שכדאי לזכור בעת עלות העבודה כיוון שזה יכול להוסיף סכום משמעותי של הוצאות לפרויקט.

 

לא תמיד אפשר לחפור מספיק עמוק

על מנת להטמיע את תיבת היסוד בבטון ולספק השריה נאותה, יהיה עליך להיות מסוגל לחפור עד 500 מ"מ וגם לחפור שטח משמעותי סביב התיבות. עדיף לך לבדוק את כדאיות הדבר לפני שאתה רוכש את הערכה שלך.

אם אינך מצליח לחפור לעומק זה, ישנם כמה ערכות שער תת קרקעיות חשמליות אשר זקוקות לעומק מעט רדוד יותר. עדיף שתדבר עם חברת גוטליב שערים וגדרות לפני הרכישה.