ניהול בריחת שתן במהלך חודשי הקיץ: טיפים להישאר יבשים

ניהול בריחת שתן במהלך חודשי הקיץ: טיפים להישאר יבשים

נאבק עם דליפות שלפוחית ​​השתן? אתה לא לבד. כמעט 33 מיליון אמריקאים סובלים מבריחת שתן כלשהי. ובעוד שיש הרבה אפשרויות טיפול זמינות, גברים ונשים רבים גם בוחנים דרכים חלופיות שיעזרו להם לנהל את דליפות שלפוחית ​​השתן – גם כאשר הם מטופלים על ידי רופא.

 

חלק מהפריצות לבריחת שתן אלה קלות ללמוד מאחרים שחווים גם דליפות שלפוחית ​​השתן. אחרים, אתה מרים מניסיון. כך או כך, בהחלט יש כמה טיפים וטריקים לניהול בריחת השתן שלכם שלא יגיעו ממשרד רופא או מבית מרקחת.

 

אולי לא חשבת אי פעם על ההבדלים בניהול בריחת שתן בחורף לעומת חודשי הקיץ, אבל נכון שכל עונה מציבה את מערכת האתגרים שלה. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד למנוע נזילות תוך כדי מאבק בחום.

 

טיפים לניהול בריחת שתן במהלך הקיץ

 

שים לב לצבעים שאתה לובש.

אמנם מפתה ללבוש בגדים בהירים יותר בחודשי הקיץ, אך דע כי הצבעים הבהירים האלה לא תמיד מסתירים נזילות כמו צבעים כהים. זה לא אומר שאתה עדיין לא יכול לערבב את זה קצת. התאם חלק עליון בהיר יותר עם מכנסיים או חצאיות כהים יותר. לחלופין, סטו קצת מהתחתית הצבעונית השחורה הסטנדרטית שלכם לדברים כמו נייבי, שמשתלבים היטב עם רבים מהקיץ בצבעים בהירים.

 

שים לב לעובי הבד שלך.

מזג אוויר חם לעתים קרובות פירושו בדים דקים יותר. זה נהדר להישאר קריר, אבל אולי לא כל כך נהדר כשאתה לובש מוצרים סופגים.

 

באמת יש לך כאן כמה אפשרויות. אתה יכול להדביק עם בדים כבדים שקל יותר להסתיר כל תוספת גדולה מכרית או תחתונים סופגים. לחלופין, וזה מה שהיינו ממליצים עליו, תוכלו להתנסות בסוגים אחרים של מוצרי ספיגה שעשויים להיות מעט יותר בדידים ומתאימים מעט יותר כמו פדים סופגים למבוגרים

 

אל תישאר מיובש.

זה קשה בקיץ. אנשים רבים עם בריחת שתן מנסים להגביל את הנוזלים שלהם כדי למנוע שלפוחית ​​שתן מלאה וכתוצאה מכך דליפה מקרית. אבל, אתה לא צריך לחסוך את הנוזלים שלך כל כך הרבה מחשש להתייבש.

 

אז, כמה אתה צריך לשתות? הכלל הסטנדרטי הוא לשתות כ -8 כוסות מים ביום. אם אתה צמא, סביר להניח שאתה כבר קצת מיובש, אז תשתה כשאתה מרגיש דחף. 

 

היצמד לתזונה בריאה.

אם הייתה לך בריחת שתן במשך זמן מה, אולי כבר תדע שמה שאתה אוכל עושה שינוי. אכילת אוכל בריא לאורך כל השנה היא רעיון טוב לכל אחד. לאנשים הסובלים מבריחת שתן, הימנעות מסוכר רב, מזון מטוגן עשוי לעזור להם להימנע מגירוי בשלפוחית ​​השתן. ושמירה על משקל תקין עשויה לסייע גם בהקלת נזילות שלפוחית ​​השתן, מכיוון שלא תטיל לחץ נוסף על שלפוחית ​​השתן. החדשות הטובות? לעתים קרובות קל יותר לאכול בריא במהלך הקיץ עם שפע התוצרת הטרייה של העונה.